طراحی و ساخت دستگاه چاپگر قابل حمل آنلاین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحی و ساخت دستگاه چاپگر قابل حمل آنلاین
نوشته شده در یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 547
نویسنده : حامد عابدی

دستگاه چاپگر قابل حمل با قابلیت چاپ روی سطوح بدون استفاده از برچسب در یکی از شرکت‌های دانش بینان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شد.

طراح این چاپگر در گفتگو با ایمنا با بیان اینکه دستگاه چاپگر قابل حمل آنلاین دستگاهی است که می-تواند به عنوان یک نقش تمبر قابل حمل مورد استفاده برای وکلای دادگستری قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به پرداخت هزینه شارژ این دستگاه بصورت کلی در آغاز استفاده می‌توان بدون سرمایه گذاری از طرف دولت در آغاز راه اندازی درآمد بسیار زیادی را بری بخش دولتی و قضایی فراهم نماید.
محمد بهارزاده با بیان اینکه یکی از کاربردهای مهم این دستگاه مهر مالیاتی است که در واقع در مراکز مشاوره املاک مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: پس از عقد قرار داد و ورود اطلاعات به دستگاه، اطلاعات روی سامانه ثبت شده و سپس تایید آن به دستگاه ارسال می‌شود و پس از دریافت تایید دستگاه مهر امنیتی را روی قرار داد چاپ می‌کند.
وی ادامه داد: در این صورت قراردادهایی که فاقد این مهر امنیتی باشند از درجه اعتبار ساقط بوده و اداره مالیاتی کشور، می‌تواند نظارت کاملی برروی کلیه قراردادهای اجاره و فروش املاک داشته باشد.
این مخترع جوان با اشاره به اینکه حسابداران شرکت‌ها برای صدور چک باید جهت ممهور کردن چک‌های صادر شده ابتدا با مدیریت هماهنگ کرده و در صورت موافقت آنها یا ارسال مجوز از طریق پیامک حاوی رمز و اطلاعات چک با ممهور نمودن چک مربوطه می‌توان اقدام به صدور چک نماید.
بهارزاده افزود: این مهر در واقع حاوی اطلاعات چک مانند قیمت و تاریخ بوده که در صورت تطابق آن با موارد چک، دریافت کننده به واقعی بودن آن آگاه خواهد شد و بانک نیز برای وصول آن نسبت به اطلاعات روی مهر و روی چک نسبت به وصول آن اقدام می‌نماید. 
گفتنی است؛ گواهی ثبت اختراع دستگاه چاپگر قابل حمل با قابلیت چاپ روی سطوح بدون استفاده از برچسب به شماره ۸۲۲۵۰ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: